Notaris Kool: T: 030-6916234 E: info@notariskool.nl
Notaris-Kool-uit-Zeist-5Slide thumbnail
Notaris-Kool-uit-Zeist-alles was snel en goed geregeldSlide thumbnail
Notaris-KoolSlide thumbnail
Notaris-Kool-uit-Zeist-Dankzij goed advies de juiste keuzeSlide thumbnail
Notaris-Kool-uit-Onbezorgd genietenSlide thumbnail

Notariskantoor Kool heeft hart voor haar klanten.

Mr-J.A.-KoolMr J.A. (Hans) Kool,
Notaris

“Wij staan graag voor u klaar. En zetten met plezier een stapje extra als dat nodig is. Zodat u er op kunt vertrouwen dat alles goed geregeld is. Ik stel u graag voor aan mijn collega’s.”

02-Mr-B.-Beneden-lrMevrouw Mr B. (Barbera) Beneden,
kandidaat-notaris

“Ik vind het belangrijk om de wensen van de cliënt goed te inventariseren en te toetsen aan de juridische haalbaarheid. Daarbij vertaal ik graag juridische problemen in ‘gewoon Nederlands’. Ik let er op dat de cliënt daadwerkelijk begrijpt waar het om gaat. Ik neem de tijd voor het gesprek en zorg dat ik stukken snel en correct na het gesprek verstuur.”

Y.-van-Brummelen-BergveldMevrouw Y. (Yvonne) van Brummelen-Bergveld,
notarieel medewerkster

“Graag laat ik alle klanten voelen dat ik oprecht in ze geïnteresseerd ben. Ik wil dat  ze kunnen rekenen op een goede afwerking van hun zaken.”

06-Drs-L.J.G.-Duquesnoy-lrMevrouw drs. L.J.G. (Laurence) Duquesnoy,
notarieel medewerkster

“Ik heb aandacht voor de mens achter de juridische vraag. Ik vind het belangrijk dat de cliënt zich begrepen voelt. Daarom probeer ik steeds duidelijk en vriendelijk te communiceren met cliënten. Ik leg graag uit wat er nodig is om een dossier snel en goed rond te krijgen. En stem dat ook goed af met mijn collega’s.”

04-D.-Greijdanus-lrMevrouw D. (Dorien) Greijdanus
notarieel medewerkster

“Het persoonlijk contact met klanten vind ik erg belangrijk. Ik luister aandachtig naar de wensen van de klant, zodat ik ze snel en accuraat verder kan helpen. Het geeft mij een goed gevoel als klanten tevreden bij ons weggaan.”

A.-BraamsMevrouw Y.A. (Yvonne) Braams
notarieel medewerkster

“Ik vind het belangrijk om duidelijk met cliënten te communiceren. Daarom probeer ik zaken altijd rustig en begrijpelijk uit te leggen. Zo nodig breng ik hen met de juiste collega in contact. Daarnaast zorg ik voor een goede afstemming met mijn collega’s en maak ik stukken zo snel als mogelijk in orde. Dat is belangrijk voor cliënten.”

You are donating to : Greennature Foundation

How much would you like to donate?
$10 $20 $30
Would you like to make regular donations? I would like to make donation(s)
How many times would you like this to recur? (including this payment) *
Name *
Last Name *
Email *
Phone
Address
Additional Note
paypalstripe
Loading...